.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خشدار رودپی ساری:
۵ اداره در بخش رودپی ساری تعطیل هستند

تسنیم: بخشدار رودپی ساری با انتقاد از بی توجهی ادارات خدماتی شهرستان به بخش رودپی، گفت: ۵ اداره در بخش رودپی ساری تعطیل هستند.

عادل روحی در جلسه بررسی مشکلات بخش رودپی ساری با حضور سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه ادارات آب و فاضلاب روستایی، آموزش و پرورش، برق، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی در منطقه تعطیل بوده و همه فعالیت های مربوط به این ادارات توسط مردم و بخشداری صورت می گیرد.

وی افزود: آب و فاضلاب شهری مازندران به دلیل عدم پرداخت مجوز ساخت به بخشداری بالغ بر 400 میلیون تومان بدهکار است و در صورت عدم پرداخت، بخشداری نسبت به پلمپ تصفیه خانه اقدام می‌کند.

بخشدار رودپی ساری با اشاره به اینکه برای کمبود آب شرب منطقه بالغ بر 200 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: متاسفانه در بخش رودپی ساری، 5 اداره تعطیل هستند.

روحی با بیان اینکه نخستین بخشی در استان بودیم که موضوع هوشمندسازی مدارس را در دستور کار قرار دادیم، افزود: متاسفانه مدیرکل آموزش و پرورش استان علی‌رغم دعوت قبلی به خود افتخار نداد در مراسم افتتاحیه یکی از مدارس هوشمند بخش که با خودیاری مردم ایجاد شده، شرکت کند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه نگاه برخی مسئولان در گذشته به بخش صرفا با هدف منافع فردی بوده و رفع مشکلات مردم مدنظر نبوده است، گفت: بنده در دوران مدیریت خود تلاش کردم تا زمینه توسعه متوازن را در مناطق دهستان ها رعایت کنم.

بخشدار رودپی ساری با بیان اینکه توسعه پایدار مدنظر بخشداری در منطقه، رسیدگی و توسعه متوازن به همه بخش ها است، اظهار کرد: از ابتدای تاسیس بخشداری تاکنون که 9 ماه از آن می گذرد هنوز ریالی به بخشداری اختصاص نیافته و همه امورات عمرانی و فرهنگی با مشارکت مردم و خیران صورت گرفته است.

وی با اشاره به ساخت بخشداری رودپی ساری با صرف اعتبار 67 میلیون تومان بدون استفاده از اعتبارات دولتی و کمک مردمی، گفت: با مدیریت و برنامه ریزی که در بخشداری صورت گرفته، یک فضای آبرومندی را در حد مقدورات برای مردم رودپی ساری ارائه دادیم.

روحی با اشاره به پایان یافتن ده ساله تهیه طرح هادی روستاهای بخش رودپی ساری، گفت: از 40 روستای بخش، تنها در یک روستا طرح هادی اجرا شده که متاسفانه بنیاد مسکن در این بخش خوب کار نکرده است.

بخشدار رودپی ساری با بیان اینکه جهادکشاورزی شهرستان هیچ نگاه ترویجی و توسعه ای به بخش رودپی ندارد، افزود: این اداره هیچ توجه ای به نیازهای کشاورزان در بخش صورت نمی دهد.

وی با اعلام اینکه متاسفانه جاده ساری – خزرآباد از استاندارد مناسب راهسازی و راهداری برخوردار نیست و ماهانه شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت در این جاده گردشگری هستیم، گفت: متاسفانه بر اساس آمارها ماهانه بیش از 30 تصادف در این منطقه صورت می گیرد.

روحی با اشاره به اینکه پارک جنگلی صفرآباد ساری به دلیل عدم رسیدگی و توجه شهرداری ساری به مکانی برای تجمع معتادان تبدیل شده است، افزود: در صورت عدم جدیت مسئولان، برای امنیت مردم منطقه باید فکری کرد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه های بخش باید در اسرع وقت نسبت به احداث پارکینگ دانشجویان و کارکنان اقدام کنند، گفت: متسفانه هر روز بر آمار سرقت داخل خودرو در این اماکن افزوده می شود.

بخشدار رودپی ساری با انتقاد از عدم نگاه مسئولان شهرستان به توسعه منطقه ای و بخشی برای دست‌یابی به توسعه پایدار افزود: این بخش با دارا بودن 11 دانشگاه، یک حوزه علمیه و یک شهرک صنعتی، مستحق توجه بیشتر مسئولان برای توسعه و رفع محرومیت‌های این منطقه است.

بخش رودپی ساری با 40 روستا دارای 25 هزار نفرجمعیت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 مهر 1392
عادل دنبال پست میگرده کور خونده
یه فرشته 27 مهر 1392
این جنوبی هست یا شمالی (آکند یا فرحباد)
قلی نژاد 27 مهر 1392
از وقتی این بخشدار جوان و پرتلاش اومد تازه فهمیدیم بخشدار یعنی چی از همه کارهاش از مردم نظر می خواد مردم دوستش دارند قلی نژاد از موزی بن
رودپیی 27 مهر 1392
jبرادر ارزشمند تو رو به خون شهدا این تیپ آدنم های معلوم الحال را اینقدر مطرح و بزرگ نکنید به خدا به شهدای عزیزمان خیانت می کنید لطفا خوب سوابق اخلاقی و ارزشی بودن و پیشینه و.....آقایون را بررسی کنید بعد عادل روحی را مطرح کنید این آقا دارد دست و پا می زند تا بخشدار بماند حتی تفکر اصلی و وابستگی اش را به دولت احمدی نژاد پشت پا زده و با التماس دارد می گوید .... ارزش نوشتن هم ندارد که ادامه دهم .....
رضايي 28 مهر 1392
واقعا ادم پركار است انسان خوبي است مردم منطفه دوستش دارند احسن بر اين جوان
رضايي
نا شناس 27 مهر 1392
حسودها دارند دیونه میشند این جوان چکار میکند که اینطورادمها حسودیشون میشه شیر پاک حلالت باشه جوان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.